"פסע מניצחון"; האלוף רון טל נגד בריק: לכבוש את רפיח

אבי בלום No Comments on "פסע מניצחון"; האלוף רון טל נגד בריק: לכבוש את רפיח

אלוף במיל יפתח רון טל, לשעבר מפקד זרוע היבשה לאבי בלום במהדורה המרכזית: "אנחנו פסע מהניצחון. יש כאן התעקשות של צה"ל שלא לקחת על עצמנו את האחריות על הנושאים האזרחיים ונוצר ואקום שאליו נכנס החמאס. אנחנו מעבירים כמעט 500 משאיות ביום, כולן מגיעות בסוף לשליטת החמאס"

יפתח רון טל צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון>>>

אלוף במיל' יפתח רון טל, לשעבר מפקד זרוע היבשה, שוחח הערב (רביעי) עם אבי בלום במהדורה המרכזית, והתייחס לחיסול בניו של מנהיג חמאס ולתגובתו הקרה: "מדובר במפלצות, נאצים מודרניים בלי שום ערכים. אנחנו פסע מהניצחון. עומדים כמעט במלואה במלאכת השמדת היכולת הצבאית. אנחנו צריכים להשמיד חטיבה אחרונה ברפיח וגדוד-שניים במחנות המרכז".

על צמצום הכוחות: "מי ישתלט על הפעילות האזרחית כביכול? יש כאן התעקשות של צה"ל שלא לקחת על עצמנו את האחריות על הנושאים האזרחיים, בעיקר בנושא הסיוע, ונוצר ואקום שאליו נכנס החמאס. אנחנו מעבירים כמעט 500 משאיות ביום, כולן מגיעות בסוף לשליטת החמאס".

"אם אני בקבינט אני קודם כל נותן פקודה לצבא להתחיל לנוע לכיבוש רפיח, לדעתי זה דווקא מקדם את המשא ומתן על החטופים. זה לא מנוגד ליכולת לפנות אזרחים. למה עוד לא פינינו?", תוהה האלוף במילואים. 

עוד הוסיף רון טל: "ההנהגה האמריקנית מתנגדת לפעילות רחבה ברפיח מטעמים פוליטיים פנימיים, אבל מדובר על מלחמה על עצם הקיום שלנו. ההרתעה הישראלית תיעלם. במזרח התיכון לא סופרים את החלשים".

לסיום אמר: "אני עדיין מאמין שנעמוד בכל המטרות שלנו בעזה. אני שומע את ראש הממשלה. אני מאוד מודאג מכך שההנהגה העליונה שמנהלת את המלחמה לא משדרת על אותו גל וזה מחליש מאוד. אני מאמין שגם האמריקנים יבינו אותנו כשמדובר בביטחון הלאומי שלנו". 

כזכור, לפני יומיים האלוף במיל' יצחק בריק התראיין במהדורת הבוקר בקול חי וחולל סערה כשקרא "להכריז על הפסקת אש כדי להחזיר את הקשר עם העולם ואת הכלכלה, את החטופים, להפסיק את הלחימה מול החיזבאללה ולשקם את הצבא לקראת המלחמה האזורית הגדולה שבפתח". לדברי בריק: "אנחנו תלויים באמריקאים באופן מוחלט".



0 תגובות